Kartkowa inspiracja - nats

Mamy przyjemność przedstawić Wam dziś laureatkę naszego czwartego wyzwania:


Oto co nam powiedziała nam o sobie:
 
Witajcie! ;) Z tej strony Natalia, znana jako Nats. Być może kojarzycie moje skromne kreatywne miejsce w sieci, które znajduję się pod adresem http://simplevariations.blogspot.com. Jestem studentką filologii angielskiej, sympatyczką dobrej rockowej muzyki, fotografowania i grafiki komputerowej a przede wszystkim kreatywnych prac z papierem. 
Scrapbooking i cardmaking poznałam całkiem przypadkiem i choć od początku byłam bardzo entuzjastycznie do niego nastawiona, nie sądziłam, że powoli zajmie prawie cały mój wolny czas! :) Miłym zaskoczeniem było też dla mnie to, ile radości i satysfakcji daje widok uśmiechniętych osób które obdarowuję moimi tworami. 
Dziękuję wspaniałemu DT za możliwość inspirowania razem z nimi w tym fantastycznym wyzwaniu! ;)
Pozdrawiam!

A oto przepiękna inspiracja nats do obecnie trwającego wyzwania "e jak elipsa":





Dziękujemy Natalio za przyjęcie naszego zaproszenia i przygotowanie inspiracji.
Mamy nadzieję, że zobaczymy tu jeszcze wiele Twoich prac.  =)
 

Komentarze

Prześlij komentarz