Kartkowa inspiracja - elwira-k

Witamy dziś na naszym blogu naszą gościną projektantkę, którą jest...



Witam bardzo serdecznie!!! Jest mi niezwykle miło, że mogę tutaj z Wami być, częstując Was w dodatku moją falbankową pracą. Mam nadzieję, że Wam "posmakuje", poczujecie się mocno zainspirowani i chętnie weźmiecie udział w zabawie. Zwłaszcza, że temat jest lekki, zwiewny i przyjemny, czyli w sam raz na wiosnę... no i można go "ugryźć" na wiele różnych sposobów. Ja na przykład wykorzystałam falbankę z delikatnego materiału, przeplatając ją papierową, dzierganą i haftowaną koronką (czyli to, co lubię najbardziej :)) oraz szczyptą piórek. Wszystko otulone wiosenną, soczystą zielenią opalizującej mgiełki. Ciekawa jestem niezmiernie Waszych falbaniastych cudeniek.
A gdyby ktoś miał ochotę obejrzeć więcej moich prac, zapraszam tutaj.
 
Pozdrawiam
EK
 

 
Dziękujemy Ci, Kochana, za przygotowanie wspaniałej falbankowej inspiracji i gorąco zachęcamy wszystkich do spróbowania swoich sił w trwającym wyzwaniu.  =)
 

Komentarze

  1. Witaj Elwiro, miło Cię tu zobaczyć :) Twoja inspiracja jest bardzo oryginalna i jak zawsze zachwycasz pomysłowością i mistrzowskim wykonaniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już się też zachwycałam, ale cóż nie zaszkodzi pogapić się jeszcze raz ... niezwykle piękna kartka ;) dziękujemy za taką cudną inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz