Kartkowa inspiracja - Sylwia S.

Na naszym blogu dziś inspiracja od laureatki wyzwania z Ptakiem/Piórkiem . 
Oto...


Sylwia S.




Oto kilka słów od naszego Gościa:

Nazywam się Sylwia Spryszak pod pracami podpisuje się  jako Sylwia S.
Jestem mamą trzech córeczek i wraz z moim mężem mieszkamy w Irlandii. 

Scrapbookingiem zajmuje się od 18 miesięcy. 
Robieniem kartek " zaraziłam się " od Teo. 
U niej zamówiłam album ze zdjęciami i przy kawce Ilona opowiadała o tym jaką jej sprawia przyjemność robienie kartek oraz innych cudownych rzeczy z papieru. 
I tak na wiosnę 2013 sama spróbowałam pociąć papier na kawałki dodać napis ,przykleić kwiatki... i tak tnę i przyklejam je  do dziś.  
Nadal uważam się za osobę początkującą i powoli przekonuje się do używania nowych produktów typu media czy właśnie stemple.
Moje prace można zobaczyć na blogu cosodsiebie.blogspot.ie

Sylwia przygotowała dla nas kartkę ze Stemplem





Serdecznie dziękujemy!!! 

 

Komentarze

  1. Takie kartki lubię najbardziej - bez nadmiaru mediów i ozdobników.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz