Wyzwanie #19 - S jak Szary/Srebrny

Dzisiaj zapraszam Was na nasze kolejne kolorowe wyzwanie.

Następna litera alfabetu to 
S - jak Szary/Srebrny

Należy stworzyć jedną kartkę z widocznym elementem w kolorze srebrnym, szarym lub w obu tych kolorach, ale nie może to być praca całkowicie monochromatyczna. 
Prace należy zgłaszać do 28 września włącznie.


W poście umieśćcie link do naszego wyzwania i poniższy banerek:

Visell przygotowała szarą i srebrną tablicę na Pintereście.

A oto prace naszego DT:



























Tym razem w naszym wyzwaniu autor zwycięskiej pracy dostanie nagrodę od naszego sponsora
Namaste - bon na 30 zł + darmowa wysyłka




Zapraszam do zabawy!
Srebrnolistka






Komentarze

  1. Czy może być exploding box? To też pewna forma kartki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyzwanie i piękne prace dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wykończyłam żabę tuż przed północą: http://tygrysiamyszka.blogspot.com/2015/09/s-jak-szary.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie co zrobiłam? Zrobiłam na wyzwanie dwie karteczki. Jedną jeszcze wczoraj wieczorem opublikowałam na blogu. Umieściłam banerek i w tym drugim poście, a zapomniałam go dodać u Was :( Tu jest link:
    http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/2015/09/mis-z-balonikiem.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz